210 6183580 - 582 | info@obi.gr

Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου, 2024

15 Απριλίου τέθηκε σε λειτουργία η νέα εφαρμογή ηλεκτρονικής κατάθεσης αιτήσεων

Ο ΟΒΙ, από την 15η Απριλίου 2019, θέτει στη διάθεση του κοινού και των συνεργατών του τη νέα εφαρμογή Ηλεκτρονικής Κατάθεσης Αιτήσεων.
Πρόκειται για ένα σύγχρονο σύστημα που αποβλέπει στην καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των ενδιαφερομένων μερών και εντάσσεται στα γενικότερα σχέδια της Διοίκησης του Οργανισμού για εκσυγχρονισμό και βελτίωση των σχέσεων με τον εφευρέτη.
Με το νέο σύστημα δεν αλλάζει τίποτε από τη νομοθεσία, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τη διαδικασία. Αλλάζει μόνον ο τρόπος κατάθεσης που θα γίνεται πλέον ΜΟΝΟΝ ηλεκτρονικά, μέσω του νέου συστήματος, ενώ οι πληρωμές θα γίνονται ΜΟΝΟ με χρήση πιστωτικής κάρτας.
Το Σύστημα θα λειτουργεί και θα βρίσκεται στη διάθεσή σας εφόσον επιθυμείτε εγγραφή (άπαξ) με χρήση ηλεκτρονικής ή εγκεκριμένης ηλεκτρονικής (ψηφιακής) υπογραφής από την Πέμπτη 11 Απριλίου, καθώς χρειάζονται 8 εργάσιμες ώρες για την έγκρισή της. Σε ότι αφορά στην είσοδό σας στο Σύστημα μέσω TAXISNET, δεν θα υπάρξει καμία καθυστέρηση.
Η έκδοση που είναι σε λειτουργία αυτή τη στιγμή θα εξελίσσεται διαρκώς κι έτσι κάθε παρατήρησή σας θα είναι ευπρόσδεκτη, θα ληφθεί υπόψη και θα ενσωματωθεί στο νέο σύστημα άμεσα ή μεσοπρόθεσμα κατά περίπτωση.
Για οποιαδήποτε απορία ή για οποιαδήποτε δυσκολία χρήσης παρέχουμε τεχνική υποστήριξη από ειδικά εκπαιδευμένους συναδέλφους στον ΟΒΙ (Help Desk) στα τηλέφωνα  210 6183692-4 από 09:00 έως 16:00 καθημερινά.
Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε email στο help_desk@obi.gr και θα λάβετε απάντηση το αργότερο εντός δύο εργασίμων ωρών.
Σημειώστε ότι, αν κάποιος δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο θα είναι ευπρόσδεκτος στις εγκαταστάσεις του ΟΒΙ, στην  Κεντρική Διεύθυνση του Οργανισμού και σύντομα στα κατά τόπους Περιφερειακά Γραφεία μας. Εκεί, με τη βοήθεια εξειδικευμένου προσωπικού θα έχει τη δυνατότητα καταθέσει την αίτησή του με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών που θα διατίθενται γι’ αυτή τη χρήση.